T E S T

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Lök, några utvalda grönsaker och paprika
Kläder just nu: kort leggins och linne
Musik just nu: Falling (min bror och kusins låt) ;)
Vad sa du senast: fuck!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: svårt att bestämma mig
Sommarplaner: Bio, filmer, sola, bada, vänner, fest, shopping och vara med familjen
Fisk eller badkruka: Wait what?
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soligt och regnit växelvis
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: dator med internet, säng, vatten, mat och ombyte
Spelar du nåt instrument: nix
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla. fy för tidiga mornar innan kl 10
Sparare eller slösare: slösare 100%
Bästa film: Nja har sett många filmer och har många som jag tycker är bästa!
Tror på liv på andra planeter: någonstans ja
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart
Älskar du henne/honom fortfarande: tycker om iaf
Har du några homosexuella vänner: har haft iaf, men har inte hållit kontakten
Tror du på mirakel: ja, fast det är inte stor chans
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: det är olika från gång till gång. just nu när jag är så trött känns bio som är ett bättre förslag :P
Är du kittlig: ja :O
Snarkar du? Nej, eller :S?
Stjärntecken? kräfta
Rädd för insekter? njaaaa
Äckligaste insekten: mask?
Största svaghet: snällhet
Det här är jag bra på: Prata, dansa, laga mat, baka, vara med vänner och kyssa ;)
Bästa bok? The Lost Boy
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna transformera mig
Vad vill du jobba som? Designa kläder eller ha min egen bakshow :)
Chips, morötter eller godis? Chips!
Pizza eller hamburgare? Båda är goda!
Skriver du dagbok? Inte nu längre...
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Navelpiercing och tatuera mig nånstans på armen eller bakom huvudet :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat brud!
Gungar du på stolen? ja :$
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? njaaaa :S
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster
Är du rädd för blod? Lite ja, men vi tjejer ser ju blog nästan varje månad ;)
Saltar du på maten? noppeee
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör ;)
Anser du att du är stark? till och från
Brukar du sola? That's what she said ;)
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Ibland
Snusar du? Nej
Använder du knark? Hell to the no!
Kaffe, te eller inget? Ingen av de. Blääähh!
Har du en besatthet? OneTreeHill, ringar, filmer och kärlek

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0