Seeggg!

Shit vad jag känner mig seg :S Har typ inte gjort nåt idag, alls! Har suttit med syrran och kollat på Hard Times of RJ Berger, mehehe nördar? Brorsans kompisar är här och han tjatar om jag vill gå på bio med de och kolla på Transformers 3, jag är ett stort fan av transformers men jag tänker inte se den med de? Haha, hallå de är 18-19, nejtack :) Ska se den med nån annan istället.. Aja, såg att min blogg börjar bli lite tråkig? Jag uppdaterar typ 1-2 gånger om dagen? Ibland inte alls :S Mehehe seg tjej right here :D! Men nu ska morsan och Micke åka iväg och handla mat inför imorgon, ska ha en liten fikdag med mina släkt och fira med de, fyllde ju år i tisdags och de fick inte vara med hihi.. Så imorgon gäller det, kommer typ få massor av presenter haha! Tagggaaaddd ;)! Men nu ska jag inte prata skit, pöss!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0