Ett misslyckande är när du klantar dig utan att lära dig någoting av den erfarenheten

Hola! Kom nyss hem från stan. Update: Morsan kom och väckte mig runt kl.11 och sa att vi ska luncha i stan där syrran och min moster jobbar så jag och Ankiix fixade oss. Sen runt 12 åkte vi till T-centralen och åt i min favorit buffè ställe istället som heter Pong, en asiat restaurang :) Efter min första tallrik blev jag mätt direkt :O Men åt lite till för det var länge sen jag åt där... Fick ont i magen för var inte så längre van vid mycket ris och olika mat :S Så jag tvingade mamma att åka hem, Ankiix åkte också hem för hon ska till IKEA med sin morsa så jag och morsan svängade en liten stund till Åhlèns och hon köpte en fin sak till mig(visar sen) *happy face*! Sen åkte vi hem, nu mår jag iaf bättre, ska äta lite frukt och kolla på film snart. Skulle gå till Ängby badet med morsan men vädret är ju så dåligt så vi stannade hemma istället :) Aja, ska fixa lite grejor nu, kyssN!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0