A true lady should make a man smile with her clothes on

Hejhoes! Sitter och kollar på Resident Evil: Extinction hann inte kolla på den igår så. Har iaf inte gjort nåt speciellt idag. Vaknade runt 11, morsan och syrran åkte till Skatteverket runt kl.13 så jag duschade och sjöng lite :) Hihi.. Har varit ensam ett tag för morsan och de andra kollade på bio, har redan sett Bridesmaids så Cecillia kom och hälsade på. Vi åt lunch i Kaanan och badade lite :) Har lagat mat (kycklingvingar och lax) för min morbror och kusin har kommit tillbaka från Barcelona :) Morbrorn gav mig ganska många saker eftersom jag är hans avorit (a) haha! Choklad och några kläder :D Aja, nu väntar jag bara på de sen käkar vi, bloggar mer sen pöss!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0