Rain,rain go away!

Är sommaren redan slut eller? Hittar inte solen, eller kan ni? Får snart damp, man kan ju liksom gå nånstans och ingen vill komma till mig eftersom det regnar. Det enda man kan göra är att sitta hemma och kolla på filmer/serier och facebook och hur blev det där kul :S Hade iaf bäst i Sanviken i måndags, jätte trevligt att träffa mina kusiner som jag inte har träffas för länge nu. Men det var kul att åka där, inga vänner bara släkten. Fick också träffa min kusins son (på bilden) sista gången jag träffade honom vad han en bebis och nu är han 1 år :O Världens gulligaste barn! Längtar att se honom igen. Vi sovde där sen åkte vi kl.17 igår. Funderar på att åka dit igen nästa vecka eller nåt. Men det får jag se. Ska nog kolla på Prison Break nu, sen beställer jag några kläder från Nelly^^ Aja, bloggar mer sen!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0