Kräftor på sommaren

Nu har man käkat tjocka och mumsiga kräftor, har inte ätit kräftor sen i vintras typ :S Jag åt typ 10 styckna hehe :S Sen blev det några majs på G :D Åt en hel för jag älskar majs! Gott att äta kräftor när det var du som skalade fast nej min mamma skalade mina och hon kom på nu att hon är allergisk hmm.... Men hennes läppar böjar svullna så nästa gång får hon inte skala min kräftor längre :) Aja, orkar inte äta chips eller godis, är inte mätt men jag kommer må dåligt om jag äter de. Imorgon ska jag iaf hjälpa morsan på jobbet för på måndag ska hon börja jobba igen. Och på måndag kommer mina 2 underbara bästa vänner! Karla som jag inte har träffat på 1 månad och Karina som kommer hem från Estland hon kommer hem på måndag och åker direkt hos mig, har inte träffat henne hela sommarlovet :O Så de två skitungar ska slagga hos mig, vi kommer ha fetta kul! Men vi ska spendera mest vår tid ute för vi ska grilla osv. Men det får ni veta på söndag eller nåt. Nu ska jag se på en film, CYA!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0