When it comes to me, i wouldn't wanna be anybody else

Godmorgon! Har precis käkat god frukost/lunch med 2 vattenmellon i magen :D Idag blir det bio med Nathalia! Har saknat henne såååhääärr mycket! Det blir Transformers 3 3D och kl.17.30 måste jag vara i Sergel redan, vi har redan bokat biljetterna så det är bara ta och betala :) Haha, hon har bara sett 1:an så hon kommer nog fråga saker när vi är där :P Aja, vet inte vad jag ska göra till kl.17 har tråkigt :S Syrran är inte hemma och jobbar, min bror sover som en stock och morsan är på hennes rum och gör nånting (?) och jag sitter på sängen med hunden slickar sin f*tta :S Haha, hjälp nån!  Ska nog fixa min säng, duscha, kolla på nån film på balkongen sen ska jag fixa mig och drar till stan! Ja, det låter väl bra! Bloggar mer sen!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0