Svar på frågor:

Hej irene! 
Älskar verkligen din blogg, läser den nästan varjedag :)
Jag tänkte bara om du vill svara på de här frågar-
Varför har du börjat blogga?
Tycker inte du att du är för ung för att dricka alkohol och röka?
Vilken låt är din favorit just nu?
Har du nån pojkvän?
Är du rik?
Vilka 3 favorit dyra saker har du?
Skulle bli så glad om du svarar på mina frågar! Är tacksam för svar! :)
IP: *****'***

Hej du! Tack så mycket :) Ja visst!
Ja, jag har börjat blogga för att alla har börjat göra det och det verkade vara kul :) Och jag vill se vad jag har gjort som typ förra veckan och skratta om det om du fattar :) Alltså jag är inte den typen som dricker vodka eller sprit när ingen är hemma :S Dricker bara när det är fest och det är inte varje helg och ja, jag är ung men ibland måste man bara leva livet :) Jag röker? Jag har börjat röka i vintras (?) och jag tyckte att jag borde sluta och jag ångrar mig nu totalt :) Min favvo låt? Ja, Buttercup Build Me Up, gamal låt men älskar den, den är såå rolig och man vill bara sjunga med :D Jadu, nej det har jag inte tyvärr och jag är för en gångs skull glad att jag är singel :) Jag är inte rik, inte fattig heller :) Dyraste jag har ehh? Ja, dyraste jag har köpt? Vet faktiskt inte :S Den dyraste jag har? Alltså jag har ganska många faktiskt :S Men första är nog min lilla Louis Vuitton från min mamma :) Den kostade runt 3000:- Andra är min Guess väska som kostade 2100:- och trejde är mina Gucci solglasögon som var på rea förra året som kostade 1200:- :) Jag har många märkesaker och orkar inte berätta om det inte så kul att skryta :) Så hoppas du är nöjd! Och tack så mycket! TC!


Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0