Svar på frågestunden;

1: Heej, gillar din blogg ska du veta men ibland måste man uppdatera mer. Varför lägger inte du några videoinlägg? Skulle du kunna göra en? Vilka presenter har du fått när du har flytt år om man får fråga är tacksam för svar! Vet inte om den här kommer upp men värt ett försök!
Hej Rebecca ;) Jadu... Ibland vill jag bara blogga som en galning men nja, har ju liksom ingenting att skriva om :') Videoinlägg? Haha du ska bara veta! Har typ 10 video som jag ville ladda upp här i bloggen men jag suger ju som fan på det (?) och ehmm, jag skrattar varje gång jag kommer på att jag pratar med en kamera haha! Men visst kan jag göra en för din skull mehehe! Fyllde ju år som sagt den 12:e och idag hade jag en liten släktfest. Har inte fått nån alltså sak om du förstår :S För jag har satt till de att jag vill ha pengar haha! Men jag fick 5450:- från 7 släkt :) Och min bror ska ge mig 300:- när han kommer hem och morsan 1000:- yeay! Tack för att du gillar min blogg hehe och jag kommer göra mitt bästa med uppdateringen haha!
2: Hej Irene! Hur mycket fick du nhär du fyllde år? Och vad ska du göra med de? Har du en pojkvän just nu? Är du smart? Fin blogg!
Hej du! Ehmm, haha om du kollar på mitt svar uppe så ser du :) Ja, jag ska ge min mamma 2000:- och hon ska köpa en htc åt mig för hon har redan gett mig så himla mycket så vi delar istället och jag vill inte spendera allt mina pengar för en mobil xD Och jag ska köpa kläder såklart och jag se nästan alla sommar filmer på bio haha! Och ja, smycken osv :) Jag har inte en pojkvän för tillfället ;) Jag tror att jag är smart :S Fast jag tror inte det :S Haha, tack!
3: Hur kan du säga att du inte är rik när du har så himla mycket kläder och dyra saker, vakna kvinna! Grattis i efterskott!
Alltså Amanda -.-' Du har ju varit hemma hos mig och såg mina saker men jag är inte rik :S De har jag ärvat från min mamma och de andra köper jag på rean :) Och med kläder? Ja, jag har sjukt mycket kläder för jag är inte den typen som sparar sina pengar, jag är den typen som när jag får mina pengar så åker jag direkt till nån affär och köper kläder! Haha! Tack älskling! Får ses snart!
4: Hejsan! Kan inte du lägga en videoinlägg nångång :)? Skulle vara kul att höra dig för första gången! Vilket land kommer du ifrån?
Hejsanhoppsangulligsnopp , mehehhehe! Javisst! Haha aa du :)) Jag kommer från Filippinerna är född där och har bott här i Sverige för 2 år nu :)
5: Hej asså varför kan en fin och ung tjej som du har börjat röka?
Nja, det undrar jag med :S Jag är ung men inte fin haha! Alltså det kanske är för att mina kompisar gjorde det till och med min ex så har provat och gjort det. Men inte nu längre, livet är kort och det blir kortare när man röker >_< Och jag tyckte att jag ska göra nånting som jag vill och inte för mina vänners skull :)
6: Har du nån favorit band?
Gillar du Justin Biber?
Frågar du först dina föräldar om du får dricka?
Ja det har jag! Och inte bara ett ;) Älskar Paramore, My Chemical Romance, Panic at the Disco, Evanescence och He is We :) De är ass bra och jag gillar fler band :) Nej, nej och nej! Ja, jag gillade honom inget att skämmas över, eller? ;) Haha, alltså han har liksom blivit ond och uschh, ångrar mig att jag hade en bild på honom bredvid min säng, ouff fy fan! Nejj varför skulle jag? Haha, om jag frågar skulle de inte tillåta mig? Haha, men när vi har fester hemma eller om vi är på en släktfest får jag dricka såklart men dricker mer mest på fester där de inte är haha!
7: Hej! Såg att din smink är så jäkla fin :) Använder du lösögonfransar? Kan inte du ladda upp en video på när du sminkar dig nån gång här på din blogg skulle vara kul :)
Hej yao! Naww tack så mycket :D Nejj använder ej lösfransar, gjorde det förut men blev trötta på de :S Visst så kan jag göra det! Och tack igen!
8: Vem är Cecilia?
Ja, Cecilia är min allra bästavän mehehehhe, älskar henne jätte mycket även om hon kan vara en idiot, ily tvilling!
9: Vad är en bästavän för dig?
En bästavän för mig eh? Alltså, en bästavän är inte den som jag har känt längst eller den som jag var med mest.. En bästavän är den som stannade när du hade det jobbigt och älskar dig för den du är :)
10: Tjo bajenbrud! Om sanningen ska fram vill du ligga med mig då?
Cheennaaa råtta! Såklart fast nääääääääääääääääääääääääääääääää, blir bajare så är det ett plus :P
11: Hej din blogg är cool även om du uppdaterar inte så mycket! Har du nån favorit blogg? Eller vilka bloggar läser du oftast! Sköt om dig!
Heyy tack så mycket haha! Nja, har tyvärr ingen favorit blogg :P Bloggar jag läser: Kenzas, Kissies, Paows och mina vänners :)
Oj tack så mycket hörrni! Ni är för gulliga! Har 3 frågar kvar men den är för privat woop woop! Hoppas ni är nöjda mer era svar! :)

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0