Snart är du min!

Åhh fy vad jag är tagad att ha den här mobilen! Snart är du min! Och den kostar 4 995:- så billig! Jag fick bestämma om jag vill ha en iphone4 eller en sån här, jag vill gärna ha en iphone4 men gud, alla har samma mobiler :S Och jag blir trött på iphone nästan hela min släkt har en, några har 3:an och 4:an, men jag vill ha en annan mobil, kanske några har redan den här mobilen men inte liksom hela världen :S Man måste ju uttforska lite :) Och om den här mobilen är ingen bra så kan man ju alltid lämna den tillbaka hihi... Men aja, ville bara säga det så att mina läsare och vänner får veta att jag ska få en ny mobil, har inte haft en på månader för har tappat bort den så är sjukt taggaddd, yeayyy! Aja, ska nog lägga mig nu, vaknar tidigt imorgon och vet inte om jag kommer uppdatera det är därför jag kör frågestunden så fråga på bara.. Godnatt!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0