Bakar

(Blommorna som jag plockade i tisdags.)

Hejhoes! Står och kollar på OneTreeHill och har precis bakat en sockerkaka eller ja den sitter fortfarande i ugnen men snart är den klar! Passade på att blogga eftersom jag har varit dålig på det lately ;) Idag har man inte gjort så mycket på grund av dåliga vädret -.-' Skulle på Rållis och luncha med kusinen och morbror för imorgon åker de till Barcelona men hittad tyvärr ingen sol. Så när jag vaknade kollade jag på OTH haha! Don't blame me :S! Sen gick jag ut med hunden runt 17 tiden och träffade en valp som henne, min hund heter Selma och är en Dvärgpincher och när jag skulle in i porten kom en liten flicka med en valp och den var en liten pojke, gud kan inte beskriva hur söt den var! Och Selma är liten men valpen var hur liten som helst haha! De lekte och ja ni vet hundar, trodde de bråkade men det visade sig att de lekte :S Haha, men sen blev det kallt så jag och Selma gick in... Så jag funderade på att baka en sockerkaka har aldrig gjort det förut så hoppas den blir bra! Aja, ska kolla vidare nu sen blir det käk! Pöss!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0