Bad teacher

Hejhej! Kom hem för nån timme sen, åkte in till stan med morsan,syrran och kusinen runt kl.19 sen var vi i Hötorget runt kl.19.30, hämtade biljetter som vi reserverade (Bad Teacher) sen åkte vi till donken och åt middag, sjukt länge sen jag åt där :O Kl.20.30 började filmen, och den var faktiskt bra. Trodde den skulle vara mer roligare som man såg på trailern men ja den är verkligen rolig :) Sen åkte vi hem kl.23 och nu sitter vi och kollar på Source Code som har inte visat här i Sverige ännu men den har jag sett och ni måste se den när den visas på bio den 3:e augusti :) Jag tror att jag ska ävenom jag har sett den för den är verkligen jätte bra! Aja, ska fortsätta kolla nu, pöss!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0