You're smiling but your eyes looks sad.

Tjo chicas chicos! Ligger och lyssnar på låtar min syster laddar ner och chattar med underbara människor, speciellt mina fina vän Moa som kom hem från Italien igår. Måste träffa henne snart :) Iaf, idag (det är redan morgon så) kl.14 kommer Karla över, har inte träffat skitungen för mer än 1 månad nu för varje gång vi ska träffas så nåt konstigt händer så :( Men hoppas idag kan det blir perfekt! Hon kommer med chips och dipp så ska nog köpa glass eller godis :) Sen ska vi kolla på spanska filmer som jag köpte sen ska vi nog till stan om vi inte har nånting att göra här hemma och sen ska ungen slagga hos mig! Ska bli skit kul att träffa henne! Vi ska planera resten av sommarlovet, vi ska campa, festa, ung08 och ha det allmänt kul innan skolan börjar. Så nu ska jag nog sova om jag vill hinna vakna tidigt och städa innan skutungen kommer hit då. Men ja, sov gott hörrni!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0