Svar på frågestunden(del 2)

Fråga:Hej Irene, hur kom det sig att du blir ihop med killar som är 3-4 år äldre än dig? Du har liksom aldrig varit ihop med en kille i din ålder eller kanske 1 år äldre än dig? Får man fråga varför? Är tacksam för svar :)
Svar:Hejdu,, hmmm... Hur kom det sig att du vet om det, men jag vet ändå vem du är eftersom man kan se din ip adress hihi. Ja, jag blir ihop med killar som är supperrr äldre än mig är för att jag vill ha en kille som kan ta hand om mig om du fattar :S Och jag tycker att killar i samma ålder som jag eller 1 år äldre är bara för omogna. Och nej jag har aldrig varit ihop med en kille i min ålder, kanske i dagis men haha det tar jag inte upp :P
Fråga:Jag såg att du har en Louis Vuitton väska, vart köpte du den? Jag söker skälv en fast lika stor som din, hur mycket kostade den? Har du mer dyra märkesaker?

Svar:Ja, jag har en LV väska och den fick jag från mama som en present när jag fyllde år :) Jag behövde inte en stor väska och jag har redan många väskor. Väskan passar tjejer som mig, alltså jag är inte direkt så lång är inte en 150cm haha! Så en sån liten väska passar oss tjejer som är korta :) Den kostade 3000:- på rea och nu kostar den 2800:- för sommaren är snart över. Ja, jag har mer än 1 märkesaker. Jag har en grön Guess väska som kostade 1600:- En guld/bun Guess väska som kostade 1400:- som jag fick från min mama :) En mango liten kuvert väska som jag köpte förra året som kostade 1000:- inte direkt en stor dyr märke men älskar verkligen den :) Sen har jag en Gucci solglasögon som jag fick också från min mama, den var på rea och kostade 1500:- använder inte den så mycket för den är en såndär fluga glasögon haha! Sen har jag också en Thomas Sabo berlock, inte heller en såndär dyr men den fick jag från min mormor som är i Filippinerna just nu, den kostar 2000:- som jag älskar som 17!
Fråga:Har inte du lockigt hår? Men du passar verkligen mycket med rakt hår! Vad använder du för plattång eller använder du också sprej för att håret ska stanna så där?

Svar:Hej, ja mitt naturliga hår är lockigt och jag trivs riktigt bra med det, men ibland så plattar jag mitt hår :) Tack så mycket! Plattången är från min kusin jag fick den för hon har köpt en ny, den är från OBH Nordica, den är en riktig bra plattång som du kanske märker ;) Ja, jag använder också sprej den ör från Lorèal Paris, men jag använder inte den när jag plattar mitt hår för då blir det hårt och så, så jag använder en bra hår produkt som luktar skit gött och jätte bra för håret, håret blir fluffigt och stannar rakt längre :) Den är från Tommy Guns, men kan hitta på Body Shop eller i själva butiken.
Fråga:Vart köpte du den där bruna koftan?
Svar:Den är köpt i Åhlèns och den är på rea just nu som om du vill köpa den så passa på att göra det nu :)
Fråga:Har du en sko kollektion? Och vart köpte du din USA Converse jag har letat överallt men hittar inte såna som dina.

Svar:Ja, det har jag. Skor är verkligen nåt jag är bra på och älskar :) Mina usa converse är från själva USA, min morbror köpte de åt mig men du kanske hittar de också på några internet sidor så ja :)
Fråga:Varför gillar du skräckfilmer? När jag kollar på din blogg så kan man se att du älskar att kolla på filmer.
Svar:Jag älskar skräckfilmer för jag gör det :) Det är nåt jag rekomenderar mer än komedi filmer, ibland blir jag rädd men jag forsätter titta ändå. Har börjat kolla på de sen jag var barn.

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0