Love you like a love song baby

Zzup bitches! Har inte uppdaterat sen igår (redan 13:e så) igår var jag iaf med min syster, vi åkte till Gullmarsplan kl.20 för att hämta min HTC Hero, fick betala abonemang :) Sen åkte vi till Islandstorget och var där kl.21 sen gick vi till en pizzeria och åt middag där, fick blir nån kött jag och min syster delade på, åt nt resten av min för jag var skitt mätt ;O Men sen gick vi därifrån, vi gick från Islandstorget till Blackeberg inte så långt bort faktiskt det tog oss 5-6 minuter att gå dit. Sen när vi kom hem lekte jag lite med min mobil (a) frågade allas nummer för tappade bort alla mina kontakter -.-' Sen fixade jag lite här hemma och kl.23 gick jag och syrran ut, följde med henne när hon åkte longboard, åkte mycket jag med ;O Fett kul ju :D Sen vi kom hem runt kl.00, perfekt dag kan jag säga :) Fick en ny mobil och hade tid att umgås med min syster... Hon ska ju inte vara i min skolan längre för hon ska börja på Gymnasium, buhu :( Men vi träffas ju hemma varje dag ändå så ;) Haha! Men nu ska jag nog slagga, idag (imorgon) vet jag inte vad som händer, ska nog träffa en kompis och åka till Gullmarsplan och kolla på de andra åka longboard :D Låter väl bra, godnatt!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0