Livet är som en tärning, det bästa du kan få är sex

Jag och syrran från idag.
Hejhoes! Kom hem för nån timme sen, vart hos moster med några släkt. Vi åkte dit runt kl.15 sen när vi var framme var alla redan där och kl.16 åt vi middag :) Jag,syrran,kusin och morbrorn pratade om livet i Filippinerna, när de var på gymnasium. Att Filippinerna är en coolt och farligt land haha, de berättade också hur de var för några år sen, badass du vet ;) Sen efter maten somnade jag :O Jag somnar alltid om när det är mitt på dan eller nåt. Shit, jag borde sova tidigare så jag får längre sömn. Somnade runt kl.17 sen när jag vaknade var klockan redan 19 hehe :S De andra har redan ätit efterätt utan mig buhu, så fick äta ensam wääää! Men jag åt mycket för jag var liksom hungrig och arg ;) Efter det så chattade jag lite med vänner, och jag, morsan, syrran, morbrorn och kusinen har planerat att åka till Sandviken hos kusinerna, vi har inte träffas för typ mindre än 1 år nu :O Så vi tänker åka dit tidigt som möjligt så vi får lång tid att prata, sen åker vi tidigt hem dagen efter för mina två morbror jobbar då så vi ska sova över där, kul :) Så ikväll ska jag sova tidigt för bussen åker 11.15 imorgon och vi måste vara där kl.10.30 och äta frukost mitt i ingenstans mehehe. Behöver ju också sova för jag är typ trött men som vanligt ska jag kolla på film tills jag somnar om^^ Later00!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0