If jealousy kills then rest in peace bitch

Kollar på South Park just nu löve! Har typ värsta ont i magen tror jag kommer få mens -.-' Jag som åker till Eskilstuna imorgon (tisdag) men hoppas jag kommer inte få nån jävla mensvärk jag vill liksom bara ha kul och umgås med min kusin och hennes vänner. Men aja, idag (måndag) ska Karla och kanske Karina ska komma över, Karla kommer kl.15 så vi ska typ luncha här hemma hos mig sen ska vi ut och grilla, fast ingen av oss vet hur man gör haha :') Ska bara se om Karina kommer då det är hon som är pro på att grilla :) Sen ska de sova över och mitt tåg mot Eskilstuna åker kl.12.55 på tisdag så jag måste vara där halv och köpa min biljett :) Men nu ska jag fortsätta kolla vidare sen lägga mig, godnatt!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0