Hangover

Jag och mina störda släktingar
Jag har värsta baksmällan just nu! Ont i huvet och är spyfärdig :S Kill me! Men aja, vaknade nyss (slaggade hos Cecillia inatt) hon väckte mej med varm choklad, tack! Idag ska jag antingen hämta min mobil runt kl.20 eller så gör jag det imorgon för jag mår inte bra :S Men jag måste hämta mobilen för om jag inte gör det idag kommer de bara bli så jävla krångligt! Jag och min kusin Emma har snackat att jag ska till Eskilstuna hos de, vi ska ragga killar och vara nattugglor vill också hälsa på min moster :) Jag har tjatat och tjatat på morsan så hon var tvungen att säga ja :P Jag ska åka dit nästa vecka all my myself :( Men ska bli kul att åka jätte långt från Stockholm ensam och komma bort från allting här hemma, men lite läskigt tänk om jag går vilse haha! Men jag ska åka tidigt så ingen peddo vådlta mig :') Ska stanna där 2-3 dagar sen ska Emma följa med mig tillbaka till Stockholm så att vi kan gå på Ung08 tillsammans med mina tjejor :) Tagga! Inte inför ung08 men jag längtar att umgås med min kusin! Hon har planerat en beachparty bara för mig (a) sen ska hon visa mig runt där, visa mig killen hon är småkär i sen ska vi äga hela Eskilstuna och vi ska sova länga på dagarna haha! Men nu ska jag hjälpa Cecillias mamma med lunchen sen ska jag dra hem, pöss!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0