Few women admit their age, few men act theirs

Typ hej det blev ingen kryssning-.-'? Kom hem och jag frågade om vi skulle fortfarande på kryssing men de ba, nej? Ähh, vilken kul familj man har :S Men det blev inge kryssning på grund av jag vet inte varför? Så jag och Angelica låg och kollade på film eller lite så, jag somnade och fy vad det var skönt! Jag ville inte ens vakna! Men sen åkte Angelica hem eftersom hon hade ont i magen, stackarn :( Så runt kl.18 åkte jag, syrran, morsan och Micke till Hötorget och åt oå restaurangen som heter Pong (den stora Pong) Där träffade vi Bella och Crippa, sen åt vi buffè :) Åt inte så jätte för jag hade ont i magen och åt så långsammt jag kunde. Sen runt kl.20 var vi klara, vi gick runt lite sen åkte Bella och Crippa hem, så jag,syrran,morsan,Micke och brorsan gick till Pride efterfest :) Jätte trevligt ^^ Alla där var jätte snälla och gud vad jag tycker att homosexuella killar är så jävla heta :O Alltså seriöst deras magmuskler och fina ansikte :$ Haha! Men ja, vi stannade inte så länge för det fanns inte så mycket att göra där så vi drog hem. Kom hem runt kl.23 och nu tänker jag internet shoppa :) Hihi, jag är pank men borde jag bry mig? Nejdu ;) Haha, aja bilder från idag kommer, typ nu ;)

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0