35 läsare!

Vet ni vad jag såg när jag loggade in på min blogg? 15 nya läsare! Ni fattar inte hur glad jag blev :) Kanske inte så mycket som alla andra har men mina vänner vet inte ens att jag har en blogg eftersom jag bloggar för skojjs skull och ni läser liksom min blogg så jag är glad för det :) Ni är bäst och hoppas ni stannar. Iaf, idag var jag i Kanaan med fina Nathalia har inte sett henne för veckor så det blev mycket prat :) Var i Kanaan runt kl.12. Badade galet mycket sen köpte vi glass och drog hem runt kl.15. Har varit ensam hemma ett tag så diskade lite och städade rummet, duktig tjej or what ;)? Sen kollade jag på några Jersey Shore avsnitt. Väntar bara på att morsan ska komma hem så jag kan fråga henne vad som händer på helgen och att jag ska åka hos kusinen efteråt men ja nu ska jag fixa min ringar och väskor som är typ överallt på min säng -.-' Så ni får ha det bäst tills ikväll, pöss!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0