1446 kronor fattigare

Tommy Hilfiger linne-550:- Zara klänning- 399:- GinaTricot dödskalle ring-99:- Thomas Sabo halsband- 199:- Thomas Sabo blå halsband- 199:- Htc Hero- 4635:- (abonemang)

När jag kollade klart på Captain America, which btw sög! Så kom Ella och hälsade på hon tvingade mig att åka till Östermalm med henne så jag tog min månadspeng och några lappar från pengarna som jag fick när jag fyllde år. Och nu tänker jag begå självmord, hejdå! Haha, nejmen idag spenderade jag 1446:- Herrejävlar liksom! Jag tänkte inte alls på priserna så jag tog allting jag gillade. Speciellt Tommy Hilfiger linnet, skulle inte alls köpa den men när jag skulle gå från affären så var jag tvungen att köpa den! Och HTC Hero'n var min mammas pengar så vi tar inte upp den ;) Jag har damp just nu, eftersom jag har spenderat alla mina pengar! Har bara 100 typ eller mindre :( Och jag ska fan åka till Eskilstuna på tisdag och jag är pank, men min mamma ska köpa mina biljetter men ändå jag ska stanna där för 3 dar och jag kommer nog hitta några saker jag vill ha, God help me! Men aja, ska försöka hålla mig ut från affärer då och bjuda Emma på några gödis :) Snäll kusin i know ;) Men whatevs jag är pank så jag håller mig fast här hemma ;) Ikväll blir det familjmys! Vi ska äta kräftor och lite lördagsmys :) Så bloggar mer sen efter jag har ätit, pöss!


Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0