Won't say no more

En knasig bild på mig (?)

Har precis meddelat Nathalia om hon vill gå på bio med mig, haha misstolka inte ;) Fast jag ska inte bjuda henne för hon har nyss fyltt och hon är rik mehehe, vet inte om hon vill än. Tänkte se Transformers 3 3D för hallå? Har sett 1:an och 2:an på premiären men den här gången missade jag den för jag glömde boka och bokade Harry Potter filmen istället :S Men den var iaf skit bra :O Haha,  jaja.... Ingen annan vill se den för de är så dumma hehe, men om Nathalia vill inte gå med på den så går jag ut med en annan polare istället ;) Aja, ska snart ut och gå till biblioteket och följa med min kusin sen blir det nog aa, vet inte, CYA!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0