The greatest love of all

Hej och förlåt för den värsta dåliga update! I torsdags var min morbror och kusin här och vi käkade middag tillsammans så hann inte blogga då, i fredags åkte jag,syrran och hunden till Rållis och träffade morsan och min kusin, vi solade och åt glass^^ Sen runt kl.17 åkte jag till Haninge hos Karla. Vi åt middag, hjälpte henne med tvätten och vi bakade tårta,muffins o.s.v För hennes morsa fyllde år igår (lördag) så de hade en stor fest. Men aja de blev ättbara iaf haha! Sen gungade vi i parken och prata om allt möjligt har saknat henne, det är bara hon som jag kan prata allt jag vill utan att vara blyg hehe :S Kl.01.30 låg vi på sängen och pratade tills vi somnade. Igår (lördag) vaknade jag runt kl.11 då var alla redan vaken hehe, vi åt frukost och jag hjälpte till lite^^ Kl.14.30 åkte min buss så det var hejdå till de, gav iaf hennes mamma en sommrig väska som jag köpte förra veckan hon såg iaf nöjd ut ;) Sen var jag hemma kl.16, bytte om och sen åkte jag och morsan till Gullmarsplan och träffade moster, mosters man och min kusin, köpte burn och chokladbollar mums! Sen tog vi bussen hos min kusin för han fyllde 20 år, grattis igen! (Bilder kommer sen) Nästan hela släkten var där och några vänner så vi hade allmänt kul :) Vi åt massor, och drack lite alkohol ;) Sen sjöng vi karaoke och åt tårta^^ Runt kl.11 gick jag,storebror,morsan,2 kusiner, 2 morbror, Johanna, Stina, moster, Fredrick och Patrick till busstationen, haha ja vi var ganska många ;) Men de flesta var packade så de sjöng och skit :S När vi var framme i Gullmarsplan var det jätte många folk där! Hörde att det fanns en konsert, så där fanns många vakter som tog allas när de går in i tåget så att det inte blir nåt problem.. Och blablabla, några gick till en klubb men jag och morsan åkte hem. Kom hem för nån timme sen.. Oj, nu har jag nästan skrivit en bok haha! TTYL!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0