Remember, nothing goes according to plan

Heihei! Nyss kommit hem från Akalla och hade mysig med några släkt :) Idag var en kul dag faktisk. Runt kl.15 åkte jag och morsan till Brommaplan sen hämtade min moster och hennes man oss där, vi åkte till Saltsjöbadens och badade där. Gud det var skit varmt idag så det var skönt att bada i saltvatten :) Solade för 2h :) Sen runt kl.18 åt vi på en restaurang åt Hamburgare och pommes men åt inte så mycket etersom vi åkte till Akalla hos min moster och åt grillad kyckling och efterätt där, blev också karaoke oh yeah! Runt kl.21 gick jag ut och la mig på grässet tyckte det var skit skönt haha, deppmode :') Runt kl.23 åkte vi hem :) Nu kollar jag på Valentine's Day igen haha! Ska vakna tidigt imorgon för kl.10 åker vår båt till Skärgården, och ja vi ska åka dit imorgon med några, gladtjej :) Hihi. Aja, ska kolla på filmen nu sen sover jag kommer nog inte hinna imorgon men är tillbaka runt kl.20. Vi hörs då!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0