Put my happy face on

Hej Mr. Daddy Long Legs hoppas du ser det här!
Jag har saknat dig som sjutton! Jag sa inte ens hejdå till dig så känner lite dålig samvete inombords. Rykten sprider, försöker låtsas att jag inte bry mig om dig alls annars kommer de märka. Jag gillar dig men jag är rädd att berätta eller så är det så att jag är inte rädd att berätta, är rädd på vad jag får tillbaka. Jag är liksom inte bra på sånt här. Du kanske tror att jag är bara en av dina vänner som har allt och varför ska jag gilla dig? Det frågar jag mig själv ibland. Det känns konstigt för inte en enda dag jag inte har tänkt på dig, du har liksom fastnat i min hjärna. Men jag erkänner jag rädd. Jag vågar inte ta risker. Jag vet inte. Jag ger upp, hoppas du tänker på mig som jag gör just nu. Jag gillar dig Mr. Daddy Long Legs!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0