Freak the fuck out

Typ hej, ignorera mina fötter :S
Hola mi amigas/amigos! Come estas? Que bien!
Har inte bloggat alls idag har varit upptagen... Okej ska vara ärlig jag har kollat på OneTreeHill hela dan haha! Vaknade runt kl.12 kollade på OTH sen kl.13 lagade jag käk och käkade, sen kollade på OTH igen, diskade kl.14 sen kollade jag på OTH... Kl.19 gick jag ut med hunden sen kollade jag på OTH igen, åt middag och nu sitter jag och ja gör inget speciellt haha! Vilken intressant dag jag hade eller vad tycker ni ;)? Jag är på säsong 7 typ 9:e avsnitt oh yeah! Men jag har liksom fastnat på Jullian och Brooke så jag vill bara fortsätta kolla och kolla.. Skulle träffa Cecilia och Amanda idag men ja ni vet ja är en OTH nörd ;) Yeay! Hoppas hela min sommar ser inte ut såhär :P Aja, nu ska jag kolla på en till OTH avsnitt sen blir det film, blir nog Harry Brown har tjatat på mig själv att se den idag :S Aja, pöss!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0