Can't stop this feeling

Hihi, Snoopy shorts ftw!

Som ni märker så har jag tråkig så jag tog kort min rumpa, inte direkt men, ja ni fattar ;) Jag har sett 4 filmer idag, hur tråkigt får man ha det :S? Har precis ätit bröd med skinka och yogurt, jag blev hungrig?! Haha, imorgon kommer det bli iaf en soft dag! Först sola (om det blir bra väder) sen kl.14 träffa Moa i stan! Sen blir det vet inte, måste ju köpa 3 presenter till de som fyller år, fast min killbästis fyllde år igår men han är i tunisien så får ge honom den jag ska köpa på augusti när han kommer tillbaks, aiyyt nu vet ni haha! Aja, men mest ska man ju umgås med min fina vän Moa! Helt galet! Sjukt länge sen vi såg, eller? Haha, jo vi träffades nåndag i juni när vi träffades i tunnelbana åhh glömde det nästan haha! Men ska bli kul att träffa den bruden! Ska fota henne massor muahhaha! Men aja, lägger en veckans info efter det här inlägget så CYA!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0