Beautiful disaster

Heihei! Kom nyss ut fån duschen och chillar lite med livet :) Vaknade runt kl.12 sen åt vi frukost med familjen(Bella, Angelica, Crippa, Micke, Mamma och jag) stor familj har vi :) Haha! Sen kollade jag och Angelica på film, vi såg Killer Room, bra film men fett störande -.-' Sen runt 4 tiden gick alla vi till Kaanan, det fanns inte så många där eftersom vädret såg inte så lovande ut :S Men jag, Angelica och Micke badade ändå, de andra var så tåkiga så fick bli bara oss tre istället.. Skönt att bada igen eftersom veckan har ju varit så kallt och regn så det var bra det :) Ja, sen solade vi men det blåste som 17 där! Alltså seriöst, det var sjukt kallt till och med. Men aa, runt kl.5 gick de andra så jag,Angelica och Micke stannade där för en stund men sen gick vi hem också... Ska snart kolla på lite OTH sen åker jag och Angelica och mötter syrran i stan sen blir det bio! Oh yeah! Bloggar mer sen, pöss!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0