I'm dreaming my life away

Hejhoes! Förlåt för den kassa uppdatering :S Har varit i Kanaan med morsan,storebror och kusinen sen kl.12 eller något. En polis kom hem hos oss och pratade med min bror eftersom han blev rånad av några killar men det var länge sen, polises visade bara några bilder av killar som kanske gjorde det, no big deal :) Sen drog vi till Kanaan, har badat och solat galet mycket. Och nu är jag äntligen nöjd av min färg :) Men imorgon ska jag till Kanaan igen med Nathalia^^ Aja, vi kom hem runt kl.16 och nu har jag och min kusin kollat klart på Nightmare on Elm Street filmerna, äntligen! De var 7 filmer och vi kollade klart de på 1 natt och 1 dag , ohyeah! Men nu ska vi kolla på en fillipinsk film, länge sen ju :O Måste va social! TTYL!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0