You turned out to be the best thing i never had

Hola chicas! Känner mig så dålig, uppdaterar max 1 gång på en dag hur dåligt är det liksom? Iaf jag ska bättre mig fast imorgon kommer jag nog inte kunna blogga eftersom vi ska åka till Skärgården på morgonen men kommer vara hemma samma dag men på natten kommer vi hem så kanske jag kommer uppdatera men det får jag fixa! Iaf, nu sitter jag och äter min älskande tobleron som jag fick igår från min morbror och min kusin så nu har jag stora vita tobleron, bara mina! Muahaha! Sen fick jag också mer fina saker från Barcelona som jag kan visa er sen :) Har iaf inte gjort nåt speciellt idag som jag tyckte var dålig för det var ju så fint väder >_< Men har stannat hemma åt en stor frulle med släkten för mina morbror och min kusin har sovit över :) De åkte hem runt 18 tiden (?) så jag stannade i rummet och kollat på filmer (Resident Evil:Afterlife, Ultra Violet) och 2 OTH avsnitt sen fixade jag käk för mig och morsan och nu sitter jag som sagt och äter choklad♥ Funderar på att ladda kameran och kolla lite på OTH alltid trevligt^^ Så ja, får nog bli så :)

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0