Stuck up bitches!

Hejhej! Obs inlägget handlar om bortskämnda tonåringar!
Okejj let's start.... Alltså jag känner för många tonåringar eller kan man säga bortskämnda fjortisar som bara tror att de kan få vad de vill ha, jag blir så jäkla trött på de. Jag vet att jag har ingenting att göra med de och de har inte gjort nåt till mig mig men saken är att de irriterar mig -.-'! Gäller inte bara fjortisar, det gäller också nästan alla tonåringar som vill att de får vad de säger och när de inte får det så gör de det ändå :S Alltså seriöst? Gör ni verkligen bara det ni vill, jag är inte svensk så jag vet riktigt inte vad som går i deras hjärnor :S Jag får inte heller det jag vill och det är klart jag blir arg men sen så släpper jag det för om några år får jag flytta hemifrån och jag tänker göra det jag vill och jag tänker inte förstöra mitt liv med att vara arg på min mamma hela mitt liv bara för att hon vill bara ha det bästa för mig? Are you kidding me? Det räcker ni irriterar mig big time! Och saken är att ni bor ju hos era förädrar eller hur? Så gör vad de säger! Det är de som ger er mat jobbar ihjäl sig för ni har nåt att äta så sluta vara så arg på de och säga att ni ska flytta direkt när ni blir gamla nog för när ni gör det kommer ni bara ångra det, mina kusiner de blir gravida när de var 16-17 och de tyckte att de klarar sig själva och flyttar hemifrån med sina pojkvänner och vad händer sen? De fuckar ur! Sen kommer de bara tillbaka och be om hjälp! Så varför kan ni inte bara flytta om ni tycker att era föräldrar är jobbiga eller att ni blir trötta på de, flytta de? Rymma hemifrån? Ni kommer ju bara tillbaka och be att de ska välkomna er hem igen. Ni tror att ni kan allt, att ni klarar er bra utan era föräldrar. Men nej, eller vem vet? Får ni inte ha tatuering, navel/tunga/näsa/(osv) piercing? Och ni är kanske 13-16? Det får jag inte ha heller, tatuering försår jag, jag är ju för ung? Så varför tjata? Och såna piercing? Sånt får jag inte heller men det får man ha tålamod, ibland för man släppa det och vänta tills du får? Vissa vill ha såna bara för att deras kompisar har såna eller deras pojkvänner? Eller vissa vill ha det för att bli känd eller populär eller kanske vissa bara för skojjs skull. Jag skriver inte det här för att visa att ooohh jag är så snäll blablabla men gud! Det är inte alls så.. Jag ville bara säga vad jag tycker här på bloggen. Äsch jag orkar inge mer, jag tror inte ens att om ni ser det här så ändrar ni er men ville bara skriva vad jag tycker det är ju min blogg.

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0