Nytt

Brun kofta från Åhlèns 299:-

Skit snygg blå och svart kjol från Gina Tricot 129:-

Linne från Cubus 79:-

Leopard shorts från H&M 149:-

Fin kjol från H&M 99:-

Ja, såhär såg min shopping ut idag :) Och nu är jag pank haha! Fast näää... har inte sådär mycker i plånboken men annars har jag pengar i morsans plånbok och 400:- från min bror sweet! Tänker shoppa två olika plagg till imorgon om jag hinner, ska kanske åka till Välingby och köpa en kjol och en till plagg från H&M sen kl.21.20 börjar filmen i bio.. Det blir Bridesmaids med syrran och Ankan(Angelica) så det blir en girl night out! Yeah! Aja, hinner nog inte blogga mer, än slut för idag :S Men det märker ni! Later00

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0