If a thing loves, it is infinite

Ligger på sängen och dör.. Kollade nyss på en skräckis When a Stranger Calls, bra film men har redan sett den en gång så inte sådär läskig längre... Funderar på en ny stil faktiskt, jag har ju varit singel för ett tag nu och jag är 14 år så kanske enkel tjej eller nåt? Fast jag har ingen anning :S Blir så himla trött på min stil, så ny stil ny garderob som betyder garderob rensing! Woop woop! Åhh, man kan se att jag har tråkigt haha! Imorgon ska jag antingen på bio och kolla på Transformers 3 3D med Nathalia eller köpa min HTC Legend, för jag vet inte om Nathalia kan för hon har typ inte råd, hmm fyllde inte hon nyss år? Haha! Men aja.. Ska läsa lite i min bok sen ska jag nog sova, är såå trötttttt vaknade runt kl.10 på morgonen hur sjukt är inte det :S? Gosh! Godnatt på er!

Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0