Svar på frågestunden(del 1)

Fråga:Hej! Har du nån husdjur?
Kan du blogga oftare, inte för att pressa dig men ibland skriver du att kommer blogga mer men det händer
liksom inte.
Vart köper du mest dina kläder/skor?
Vad har du för kamera? Har du nåt speciellt som du lägger på kameran för du tar jätte fina och ljusa bilder!
Svar:Hejyou, jäss min mammas sambo har en hund och hon har liksom varit med oss för typ 1 år eller nåt så behandlar henne som min egen hund hon också :) Schhh! Haha, i know i know... Men ibland händer det att jag glömmer eller så har jag inte orkar göra det :P Shoppar mest på H&M, Gina, J&C och jag älskar att internetshoppa^^ Jag har en väldigt enkel kamera, Canon Powershot SX120 har jag för kamera :) Nejj faktiskt inte, jag redigerar de bara på en sida, tack så mycket!
Fråga:Brukar du be dina föräldrar om pengar? Skrev du inte att du skulle lägga upp en videoblogg eller så har jag bara missat videon?
Svar:Hehe, kul fråga, men vem frågar inte sina föräldrar om pengar liksom? Men jag får månadspeng av morsan, 500kr per månad och varje sommar/vinter så får jag 2000kr. Ibland ber jag om pengar om jag är pank, ibland får jag ibland har jag inte så tur :P Justja! Förlåt har verkligen glömt att videoblogga, det är liksom svårt vad ska jag liksom snacka om, men ska göra mitt bästa!
Fråga:Hej gillar verkligen din blogg men har du några tips på parfymer, jag har försökt att leta efter en bra parfym och jag har inte så mycket råd för det. Såg också att du har en starkt rött läppstift, vart har du köp den?


Svar:Hej, tack så mkt :) Jag har själv många parfymer och jag bara älskar de :) Jag har exakt 7 parymer, 2 från BjörnBorg(den andra är syrrans men jag fick den från henne) De kostade 299:- var från morsan i julas, tredje från en känd affär i Filippinerna som heter Bench glömt hur mycker den kostade :S Fjärde från ÖoB, gillar inte ÖoB så mycket men jag blev bara chokad när jag luktade den här parfymen, den luktar marshmallows så den blev min favorit och nu finns det inte så mycket kvar så använder inte den så ofta längre, 99:- kostade den. Femte är från min mama, den är från Dolce&Gabbana, använder inte den så mycket för den är inte så min stil och det är hon som oftast använder den :S Den kanske passar dig men inte för mig iaf, inte för att den luktar illa eller något, den ör lite för stark för en liten tjej som mig ;) Den kostar 1200:- och jag tror att den är på rea just nu. Den femte fick jag som present från Micke, vet inte vart den kommer ifrån men den använder jag varjedag :) Min favvo just nu, den luktar så fräsch och gött! Vet ej hur mycket den kostar :S Sist men inte minst, eller ja den är minst :P Min äpple parym från DKNY, den köpte jag för några dar sen på Åhlèns. Kostar inte så mycket eftersom den är liten men du behöver inte ta så mycket eftersom lukten är stark med gött! Kostar 349 på rea :) Nu läppstift ja! Ja, brukade använda rött läppstift men inte nu längre. Jag har 10 läppstift, är typ besatt över de. Köpt i olika affärer men Chanel har de bästa! Har 2 läppstift från den affären, en fick jag för present av monster och en köpte jag själv. Det är bättre om du köper på rea för det är ju ett känd märke och jag köpte min bara för 300:- :O! Den brukade vara 450:- så passa på! Jag använder också Lipliner för det blir mycket enklare då och de hittar du mest på smink affärer som MakeupStore, Åhlèns osv.
Fråga:Hörde att du visade din rumpa för Emil första gången ni träffades?
Svara:Okejj? Vet inte vem du är men jag visade inte min rumpa för nån för tillfället och inte på första gången vi träffades? Vet inte ens varför jag förklarar det här för nån sjuk människa men Emil och jag är bara vänner just nu och jag är absolut inte en sån tjej!
Fråga:Kan du lägga bilder på alla dina väskor! Snälla!

Svar:Hihi gullunge såklart jag gör det! Uppe på bilden ser du mina väskor har 2 till men de orkar jag inte ta upp. Första väska(den svarta) Är från Compliment Sweden. Andra kommer från Gap, tredje är en äkta LV, fjärde är en äkta Guess och sist och minst blommiga väska från Kapahl :)
Fråga:Jag kollade igenom din blogg och såg att du har börjat röka? Hur kom det sig att en tjej som dig att börjat göra det? Tvingade dina vänner dig att göra det? Visste dina föräldrar om det?
Svar:Ja, jag har börjat röka men jag har slutat för några månader sen. Jag vet faktiskt inte och nej mina vänner tvingade inte mig att göra det. Kanske för att nästan alla mina vänner gör det men den har aldrig tvingat mig att göra det och min pojkvän gjorde också det så varför inte prova? Så när jag har provat göra det ville jag göra det oftare och blev en anning beroende men slutade efter 3 månader.




Kommentera här sweetie!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0